Hoofdsponsor selectieteams:

 
Subsponsor selectieteams:

Inleverprocedure Teamkleding aan het einde van het seizoen!!

- Wedstrijdshirts van alle teams!!
- Trainingspakken van 1,2,3,A1,A2,B1,C1,D1,E1
- Inschietshirts van de selectie (1,2 en A1)
- Softshell Jacks van stoppende trainers

Het seizoen loopt weer ten einde en daarom willen wij alle teamkleding weer innemen zodat we de kleding kunnen controleren en goed door kunnen wisselen in het volgende seizoen!

Voor de wedstrijdshirts geldt dat deze aan het eind van het seizoen ingeleverd moeten worden bij je coach en/of aanvoerder van het team. De coach/ aanvoerder zorgt er dan voor dat alle wedstrijdshirts in de shirtjestas komen en deze tas ingeleverd wordt bij onderstaand genoemde personen voor Zondag 23 juni 2019!!!

- Indien er wedstrijdshirts missen wordt heel het team hier verantwoordelijk voor gesteld en wordt de boete met heel het team betaald. Dit omdat met name de sponsorteams ook reserve sponsorshirts hebben en hier ook heel het team verantwoordelijk voor is!
- Indien er wedstrijdshirts kapot zijn wordt heel het team hier verantwoordelijk voor gesteld en wordt de boete met heel het team betaald.

Voor de trainingspakken + inschietshirts geldt dat deze ook aan het eind van het seizoen ingeleverd moeten worden bij onderstaand genoemde personen voor  Zondag 23 juni 2019. Ook hierbij is het handig dat de coach/ aanvoerder alle trainingspakken inneemt en in 1x inlevert.

-Indien je een jas, een broek of een inschietshirt kwijt bent word je hier zelf verantwoordelijk voor gesteld en wordt er een boete gegeven.
- Indien een jas, een broek of een inschietshirt kapot is word je hier zelf verantwoordelijk voor gesteld en wordt een boete gegeven.

De Softshell Jacks worden alléén door de stoppende trainers ingeleverd. De jacks kunnen bij onderstaand genoemde personen worden ingeleverd. Het is hierbij handig als deze samen worden ingeleverd met het wedstrijdshirt.

Wij doen dit omdat wij zo goed het overzicht kunnen behouden over alle teamkleding en zo beter kunnen door wisselen in het nieuwe seizoen. Hopelijk helpen jullie ons allemaal zo goed mogelijk door de kleding op tijd (voor zondag 23 juni 2019) bij de desbetreffende persoon in te leveren zodat we hier niet nog achteraan moeten zitten. In het schema hieronder kan je per team zien bij wie er ingeleverd moet worden!

Bedankt en een fijne zomervakantie alvast!

Namens de PR-Commissie,

Irene Warbout (0615892019)
Demi Zeegers (0639838668)
Pim de Bruijn (0683250087)
Marleen Fortuin (0648552249)
Anja van Baalen (0646377530)
Stephanie Bruins-Moerman (0651406901)


Trainingspakken:

Team

Hoeveel

Sponsor

Inleveren bij:

1e

11x

Eurohypotheken/RDGG

Pim

2e

13x

Eurohypotheken/RDGG

Pim

3e

12x

Eurohypotheken

Demi

A1

10x

Eurohypotheken/RDGG

Demi

A2

12x

Koeze

Demi  

B1

12x

Blue

Irene

C1

9x

TSA Group

Marleen

D1

10x

TSA Group

Irene

E1

6x

TSA Group

Stephanie


Shirts:

Team

Hoeveel

Sponsor

Inleveren bij:

1e

10x

Eurohypotheken/RDGG

Pim

2e

14x

Eurohypotheken/RDGG

Pim

3e

12x

Peter smit

Demi

4e

12x

Jete

Marleen

5e

13x

 

Marleen

A1

12x

Eurohypotheken/RDGG

Demi

A2

12x

Koeze

Demi

A3

8x

Transparant

Demi

A4

12x

 

Stephanie

B1

16x

Blue

Irene

B2

9x

Blue

Irene

C1

11x

Peter smit

Marleen

C2

11x

Peter smit

Marleen

C3

11x

Peter smit

Marleen

D1

12x

Van Zanden

Irene

D2

12x

Van Zanden

Irene

E1

7x

TSA Group

Stephanie

E2

5x

TCE Partners

Stephanie

E3

6x

TSA Group

Stephanie

E4

6x

TSA Group

Stephanie

E5

5x

TSA Group

Stephanie

E6

5x

 

Stephanie

F1

5x

Van de kraan

Anja

F2

5x

Van de kraan

Anja

F3

8x

Van de kraan

Anja

F4

7x

Van de kraan

Anja

Shirtsponsors:
bluelogo   TSALOGO 640
transparant keukens Koeze
VDKRAAN Jetewoonidee
Logo TCE Partners  

Nieuwsbrief