Hoofdsponsor selectieteams:

Subsponsor selectieteams:

Corona update

Beste leden,

Woensdag 6 mei zijn er vanuit het kabinet versoepelingen aangekondigd met betrekking tot het sporten onder volwassenen, deze versoepelingen gelden vanaf 11 mei. Voor ons betekent dit dat ook de seniorenteams weer het veld op mogen om te trainen.
c.k.c. Maasluis is voornemens om op maandag 18 mei te starten met de trainen voor de senioren. Dit is uiteraard volledig op vrijwillige basis.

De huidige regels van de A-, B- en C-teams zullen waarschijnlijk ook gaan gelden voor de senioren , zoals de 1,5 meter afstand voor, tijdens en na de training. Voor de precieze invulling zijn we nog in afwachting van de adviezen van het NOCNSF en de korfbalbond (KNKV). Ook zijn we bezig met het bijwerken van het trainingsschema. Wanneer er meer informatie is over de invulling en de startdatum van de trainingen, maken we dit uiteraard weer via de site bekend. Dit zal uiterlijk woensdag 13 mei 2020 zijn.

Vanaf 11 mei (dus niet eerder dan die datum) vervalt overigens de leeftijdsgrens van 18 jaar bij de A-jeugd zoals die nu geldt.

Meer informatie over de versoepeling van de maatregelen op sportgebied vind je hier: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/openbaar-en-dagelijks-leven/sport

Met vriendelijke groet,

Marielle van Wingerden